Thursday 29 December 2011

IM A HEARBREAKER :'(

Okayy, sumpah sedeh gilaaa ouhh. Aku on fb dea tadi, then mcm-2 IM dea dgn perempuan lain aku bace even dea dah delete. Aku tw mcm mana nak bace balik bende tuh even kitew sendiri dah delete. Pandaii kan aku? Aku lah pandai, tp dea? -_____- Malas nak cakap banyak ouhh. If dea rase dah taknak teruskan relay nyh, better cakap awal-2 dari hari-2 hati aku sakett :/  Bukan ape ouhh, relay kitorang pun dah masuk 6 bulan lebeh even dulu pnah clash sekejap, then couple balik. Hmm, aku tak ckp aku tak IM laki semua, tp pk lah, aku IM just mmber-2 jea kott. Tp dea? Siap mengayat bagai. Habis aku nyh ape dohh? Barang mainan dea? Stop it lahh. Dulu dah jd mcm nyh, now nak ulang lagi kea? Please lahh pk aku seket. Nnati mule lah dea tulis ayat touching dekat statyus dea, then mule lah org pk nih semua salah aku, padahal org tktw mcm mane rase saket biler kat tmpat aku. Pleaseeee :'( Aku dah penat menanges pk pasal nyh. Aku sayang kau ouhh! Aku taknak clash dgn kau. Aku dah janji kannn? Insyaallah, aku akan tunai kan, tp kau pun kena lah jage hati aku jugak kayy? iloveyou 

No comments:

Post a Comment